Foto: Morten Ryggard
   

Oplevelser med omtanke

Manifestus v/Chris Kroer Jensen har gennem de seneste 15 år udviklet, planlagt og eksekveret større koncerter, events og produktioner samt udviklet og eksekveret forretningsstrategier for en lang række kendte danske virksomheder og organisationer.
 
Vores ydelser sammensættes oftest tilpasset den enkelte kundes målsætninger og behov, og ofte består en løsning af elementer fra flere af de tre hovedområder: Oplevelser, Partnerskaber og Frivillighed.
 
 
 
CASES
Oplevelser 
The Tall Ships Races i Aarhus 
Manifestus forestod estimering af, opbygning og afvikling af det samlede udbud af mad- og drikkeboder i.f.m. The Tall Ships Races.
Oplevelser 
Peter Larsen Kaffe 
Manifestus har hjulpet Peter Larsen Kaffe med at optimere mødet med kunden. Det har affødt en ny strategiplan, ny brandbook og årlige kampagneplaner.
 
Oplevelser 
Food Festival 2012 
Food Festival 2012 fandt sted for første gang den 7. – 9. September på Tangkrogen i Aarhus.
Festivalen bød på mere end 100 aktører, mad- og kokkeskoler, smagsprøver, workshops, levende køer, kalve og grise, en ægte fiskekutter fra Thorup Strand, kokkekonkurrencer (Nordic Challenge og Børsens Kokketalent), halmlegeland, sanseture og meget andet.

Med mere end 27.000 besøgende hen over weekenden blev det den succes, arrangørerne havde håbet på, og arrangementet vil blive gentaget i 2013. Manifestus stod for planlægning af hele produktionen, herunder dimensionering og indretning af pladsen, samt afviklingen af Food Festival.
Billedet er venligt udlånt af LEGO
Oplevelser 
LEGO World 
LEGO World er blevet en tilbagevendende begivenhed for børnefamilierne i vinterferien, da eventen forstår at samle børn og forældre omkring fælles leg med den berømte klods.
Billedet er venligt udlånt af Muskelsvindfonden
Oplevelser 
Grøn Koncert 
Hvert år afvikles Grøn Koncert i regi af Muskelsvindfonden og samler op mod 200.000 gæster i 8 danske byer.

Oplevelser 
Åh Abe 
Åh Abe var en turnerende børnekoncert-række med Danmarks Radio og Muskelsvindfonden i partnerskab omkring projektet. Åh Abe blev afviklet i 4 byer i juni måned og samlede årligt op til 80.000 gæster.
Foto Carsten Andersen
Oplevelser 
DR’s slotskoncerter på Ledreborg 
Hvert år samles mere end 24.000 danskere til koncert i de smukke omgivelser i Ledreborg Slotspark, og dermed hører Slotskoncerterne til blandt sommerens mest populære friluftsbegivenheder i Danmark.
Foto Morten Rygaard
Oplevelser 
The Police Koncert 
Muskelsvindfonden stod bag koncerten med The Police i Århus 1. september 2007, hvor 38.000 publikummer oplevede det genforenede band.


Foto: Morten Rygaard
Oplevelser 
Northside Festival 
NorthSide Festival blev afviklet for første gang 19. juni 2010 på Tangkrogen i Aarhus hvor 5.000 gæster besøgte festivalen. Den 11. og 12. juni 2011 blev byfestivalen afholdt for anden gang over 2 dage, og op mod 16.000 gæster oplevede festivalen. I 2012 blev festivalen til en 3-dages begivenhed med små 20.000 gæster.
Partnerskaber 
MGP workshops 2010-2012 
I 2010 var DR klar med et helt nyt MGP for sangglade børn i hele landet. DR besluttede, at MGP-konceptet skulle gennemgå en større modernisering, så flere børn rundt om i landet kunne få glæde af begivenheden.
 
MANIFESTUS

Nordvestpassagen 64
8200 Aarhus N

mob. +45 6086 1717


www.manifestus.dk